Vi har også masser af erfaring med autobranchen. Danmarks største bilsynsvirksomhed, Applus+ Bilsyn, foretrækker at synliggøre sin virksomhed gennem PR. Til det formål har virksomheden i mere end et årti valgt at trække på Lasse Gammeljord hos BullsEye Communication.
Arbejdet fører til:
- 500-700 presseomtaler om året i landsdækkende, regionale og lokale medier samt naturligvis Motormagasinet, jf. Infomedia.
- Kontinuerlig synliggørelse af Applus+ Bilsyns nye forretningsinitiativer, servicer, opkøb m.m.
- Strategisk synlighed over for private bilejere og det professionelle segment i autobranchen, herunder samarbejdspartnere, forhandlere og værksteder.
- Nyhedshistorier der kan deles på de sociale medier.
”Gennem vores samarbejde har Lasse vist sig som en skarp og dedikeret ressource. Lasse har en dybdegående indsigt i medierne og journalisternes behov. Han kender sit stof og ved f.eks., hvornår på dagen det er mest optimalt at sende pressemeddelelser ud, og hvordan appellerende overskrifter kan styrke presseomtalen. Endelig formår han at gøre tekniske detaljer letforståelige og har et godt greb om autobranchen. Det gør det nemt for os at kommunikere klart, både til de private bilejere samt de professionelle aktører.”
- John Gantzhorn, teknisk chef og kommunikationsansvarlig, Applus+ Bilsyn