Hvad er forskellen på PR og markedsføring?

Modsat markedsføring, som er betalt reklame, har PR en langt højere troværdighed, fordi uafhængige medier bringer det som almindeligt redaktionelt stof.

Dermed får pressehistorier en højere omtaleværdi for kunden end markedsføring.

Fantastisk til at fortælle om dig som værdiskaber

PR giver desuden mulighed for at kommunikere et mere nuanceret budskab ud. I en presseartikel har virksomhederne mere ”taletid” – du kan ganske enkelt fortælle meget mere i dybden om, hvordan du løser dine kunders problemer sammenlignet med, hvis du skulle kommunikere i en annonce.

Samtidig har vi positiv erfaring med at lade uafhængige kilder som f.eks. politikere eller kendte eksperter indgå i artiklerne. Formålet er at skabe en journalistisk objektivitet og troværdighed – og det lykkes!

Vil du høre mere om

dine PR-muligheder?

Hør om vores priser og hvordan vi kan hjælpe dig. Kontakt os her

%message%

Leave a Reply