God PR kan gøre hele forskellen 

Mange virksomheder er stort set ukendte. Få hjælp til at finde de positive PR-historier der opbygger dit brand og viser, hvordan din virksomhed gør en forskel for kunderne.

Al medieforskning viser entydigt, at medierne påvirker, hvordan vi tænker. Og det giver god mening. Dårlige historier kan rive et omdømme itu på få timer, mens gode historie kan skærpe vores interesse og lyst til at kontakte en virksomhed eller en person.

Nyheder skal fænge journalisterne
Hos BullsEye hjælper vi vores kunder med at finde og udvikle de nyhedshistorier, der skaber interesse hos journalisterne og samtidig skaber en positiv fortælling om virksomheden.

10 gode grunde til PR

Det gør vi gennem en nøje tilrettelagt pressestrategi med nyhedshistorier gennem hele året. Vi tænker journalistisk og leverer journalistiske produkter, som journalisterne kan bruge på stedet. Og så tager vi afsæt i aktuelle begivenheder, der har mediernes bevågenhed, og som helt naturligt bringer virksomhedens produkt og kompetencer i spil i pressemeddelelsen.

Sådan arbejder vi med PR

Hvad er forskellen på PR og markedsføring?

Undersøgelser i samarbejde med analyseinstitutter
Vi arbejder også med PR-historier, der fortælle om udviklinger i virksomheden, f.eks. regnskaber, nye ordrer og produkter. Eller egne undersøgelser som vi  udvikler i samarbejde med uafhængige analyseinstitutter som Gallup, YouGov og Uvildige.

Video: Nye tal er fantastisk PR

Hent Survey&PR-brochuren (PDF)

Sådan laver vi jeres netundersøgelse