fase 1

Opdatering

For at maksimere udbyttet af PR-indsatsen arbejder vi i den indledende fase med din hjemmeside og de sociale medier.

Klik for at læse mere

fase 2

Bliv ekspert!

Omdrejningspunktet for synlig PR, der skaber tillid, er stærke nyhedshistorier, hvor du medvirker som ekspert.

Klik for at læse mere

fase 3

Kontakt medierne

I denne del udvikler vi nyhedshistorierne og sender dem ud til medierne. Vi lægger stor vægt på at finde de mest relevante medier.

Klik for at læse mere

fase 4

Resultater: Højere tillid og troværdighed

I denne sidste fase evaluerer og måler vi indsatsen. Først foretager vi en kvantitativ måling af antal presseomtaler i medierne.

Klik for at læse mere
image description
Læs mere

Ret&Råd har nydt godt af Lasses sans for gode vinkler og interesse i at udfordre vores advokater til at producere nyhedsrelevant arbejde. Lasse er usædvanligt engageret og målrettet, hvilket har gjort ham til en værdifuld samarbejdspartner for kæden. Jeg kan kun medgive Lasse de bedste anbefalinger. Casper Hauberg Grønnegaard, direktør
Ret&Råd A/S

image description
Læs mere

Jeg har arbejdet tæt samarbejde med Lasse i fem år og bliver til stadighed overrasket over, at han kommer med nye vinkler og inputs til historier inden for det ret begrænsede emnefelt, som bilsyn er. At Lasse oven i købet har leveret historier, der gennemsnitligt har betydet 1-2 presseklip i de danske medier hver eneste dag året rundt, betyder, at vi har fået enorm værdi ud af samarbejdet. Alexander Elverlund, kommunikationschef
Applus Bilsyn

image description
Læs mere

Lasse arbejder både kreativt og præcist med kommunikation og PR. Hver gang jeg har hyret Lasse, har resultaterne været mærkbart effektive. Samtidig er arbejdet blevet udført med stor entusiasme og social forståelse. Jeg kan give Lasse min allerbedste anbefaling. Holger Dahl, kommunikationschef
Arkitema Architects A/S

image description
Læs mere

Lasse arbejder engageret og målrettet som vores PR-rådgiver og har flere gange skabt omtale af os i bygge- og erhvervsmedier. Arbejdet gør os synlige. Når medierne fortæller om Lindpro, får vi en fantastisk mulighed for at demonstrere, hvordan vi hele tiden udvikler nye strategiske tiltag, servicer og løsninger og i sidste ende skaber værdi for kunderne. Medieomtale er en vigtig del af vores branding." Rikke Harbo Trikker, kommunikationschef
Lindpro A/S

image description
Hvorfor arbejder jeg med PR?

Jeg tror på, at alle virksomheder har noget interessant at fortælle. Om et nyt produkt, der skaber værdi for andre, tendenser i branchen, eller hvordan vi bliver dygtigere og udvikler vores kompetencer. Og så tror jeg på, at det er vigtigt, at danske virksomheder kommunikerer deres budskaber ud. Når virksomheder deler viden, nye idéer og koncepter, inspirere de hinanden. Set i et større perspektiv betyder det, at vi styrker innovationen, produktionen og skaber vækst i samfundet.

Læs mere her