Avis-banner

Søger du PR-bureau i København? 

Arbejder din virksomhed med pressemeddelelser, og har du brug for et PR-bureau i København? Vi hjælper dig med at udvikle din PR, så du hele tiden er synlig i medierne – også på de sociale.

Er din virksomhed på udkig efter et PR-bureau i København, så er det muligt, at vi er den samarbejdspartner, I er på udkig efter.

  • Vi har arbejdet med journalistik og PR i mere end 10 år og kender både medierne og præmisserne for at skabe nyhedshistorier, som journalister bringer.
  • Vi rådgiver løbende kunder fra mange forskellige dele af erhvervslivet om PR og pressehåndtering.
  • Vi får finansvirksomheden i Børsen, murerentreprenørfirmaet i byggemedierne og 50 års fødselaren i portrætsektionen i Berlingske Tidende, Politiken og Børsen – og meget mere.
  • Vi skriver kun PR-historier, som har journalistisk relevans, og som vi tror på, at journalisterne vil bringe. På den måde skuffer vi hverken dig eller journalisterne, som vi hele tiden er i dialog med.
  • Vores kunder oplever en markant øget synlighed i nyhedsmedierne og på de sociale medier, hvor vi hjælper dem med at sprede budskaberne yderligere og komme ud til endnu flere personer.
  • Vi har kundecases, der illustrerer, hvordan pressemeddelelser skaber trafik på hjemmesiden, øget konvertering og understøtter kendskabet til virksomheden.

Vi bygger bro til medierne – og deler omtale på de sociale medier

Mange virksomheder forsøger sig selv med disciplinen PR. Men ofte kortvarigt fordi anstrengelserne ikke kaster nogen omtale af sig.

Årsagen til, at journalister skriver om vores kunder, er, at vi leverer nyhedshistorier med en skarp vinkel. Det vil sige, at journalisterne modtager en færdig, professionelt skrevet nyhed pakket ind i et levende journalistisk sprog, som er klar til at indgå direkte i nyhedsproduktionen. Med andre ord rådgiver vi din virksomhed i, hvilke nyhedshistorier den skal udsende og ikke udsende. Alle vores pressehistorier understøtter din virksomheds forretningsstrategi.

Kamp om mediedagsordenen
Både journalister samt et stigende antal PR-bureauer og virksomheder med egne kommunikationsfolk sender pressemeddelelser afsted. Derfor tager vi altid og ringer til udvalgte medier og præsenterer vores kunders PR-historier. På den måde er vi sikre på at få journalisternes opmærksomhed, og at historierne bliver bragt.

Herudover følger vi løbende mediedækningen og deler udvalgte artikler via SoMe-delingsværktøjet Hootsuite på op til 50 sociale medier. Det betyder, at kunderne får mulighed for at blive set, Liket og delt yderligere af deres faste brugere på sociale medier som LinkedIn, Facebook, Google+ og Instagram og genforstærke fortællingen.

Se anbefalinger fra andre kunder her!

 

Vil du høre mere om

dine PR-muligheder?

Hør om vores priser og hvordan vi kan hjælpe dig. Kontakt os her

%message%