Skal du vælge PR-bureau? I denne video fortæller adm. direktør Maximilian Frimmer, hvordan PR-bureauet BullsEye Communication med de rigtige pressemeddelelser har fået rådgivningsvirksomheden Monera i Børsen og flere andre medier. “Vi kan bare se, at det er det, der har gjort, at vi  er blevet synlige og har kunnet skabe nogle markante resultater ,” siger Maximilian Frimmer blandt andet.

 

Er din virksomhed på udkig efter en ny rådgiver i forhold til PR og kommunikation, så kan det være en god idé at bruge 1½ minut på denne video. Ledelsen hos rådgivningsfirmaet Monera, der rådgiver almindelige danskere om  deres privatøkonomi, beretter her, hvordan en struktureret presseindsats har gjort virksomheden mere synlig.

‘Handler om at finde den rigtige nyhed’

“Det vi har lagt mærke til i samarbejdet med BullsEye er, at det at komme i medierne ikke bare handler om at sætte sig ned og skrive en pressemeddelelse og sende den ud til journalisterne. Det handler om finde den rigtige nyhed, vinkle den på den rigtige måde, at levere et færdigt stykke arbejde, så journalisterne skal bruge mindst muligt tid på det. Det handler om at følge op på journalister, som har en meget travl hverdag. Det handler om at gribe de bolde, der kommer, og ikke bare håndtere som en lille side ting ved siden af det at drive en virksomhed,” fortæller adm. direktør hos Monera, Maximilian Frimmer.

Tidligere varetog virksomheden selv al kommunikation internt, men midt i en travl hverdag med stadig flere kunder, måtte ledelsen erkende, at den hverken havde tid eller kvalifikationerne til at løse arbejdet med PR. Derfor indgik den et samarbejde med BullsEye Communication.

“Vi var på forsiden af Børsen og en række andre medier. Det førte ikke alene til flere besøgende, men også konkret at vi øgede antallet af besøgende på vores hjemmeside, og det blev nemmere at rekruttere nye medarbejdere og hente ny kapital. Samarbejdet med BullsEye har ført til, at vi har fået en mere struktureret og professionel proces. Vi kan bare se, at det er det, der har gjort, at vi er kommet ud og er blevet synlige og har kunnet skabe nogle markante resultater,” siger Maximilian Frimmer i interviewet.


Tagged with →