Synlighed sælger

Alle undersøgelser viser, at medierne påvirker den måde, vi opfatter verden på. Virksomheder, der kommunikerer, øger markant muligheden for at tiltrække nye kunder, siger Lasse Gammeljord, ejer af BullsEye Communications.

“Kommunikation kan ikke undervurderes. Virksomheder, der arbejder med PR og får positiv ‘air time’ i troværdige medier som Børsen, Berlingske og Politiken, og som er synlige på de sociale medier og i deres nyhedsbreve, opbygger en legitimitet og tillid til deres brand, produkter og værdier. Tillid er helt fundamental for at skabe et salg. Derfor skal virksomheder kommunikere. F.eks. om et nyt produkt eller en ny type rådgivning, der løser et aktuelt problem hos kunderne. Eller om nye ordrer, vundne priser eller nye tendenser i branchen. Den, der tier, lever ikke godt, i hvert fald ikke i længden. Det gør derimod den, der kommunikerer og indprinter sig i kundernes bevidsthed,” siger Lasse Gammeljord, BullsEye Communications.

“Heldigvis har stort set alle virksomheder noget interessant at fortælle. F.eks. om et nyt produkt eller  en ny type rådgivning, der løser et aktuelt problem”.

Kort om:

  • BullsEye Communications er stiftet i 2009
  • Fast team af erfarne samarbejdspartnere
  • Lasse Gammeljord, 42 år, opvokset i Randers, boet i København siden 1994
  • Uddannet cand.scient.pol. fra Københavns Universitet med sidefag i retorik
  • Tidligere kommunikationsmedarbejder og journalist hos PFA Pension og Nykredit, senere rådgiver på et københavnsk kommunikationsbureau
  • Gift med Christina og far til Julius og Alberte

Bureauets værdier

  • At vi ikke gaber over mere, end vi kan favne. Og at vi altid leverer den bestilte vare til tiden
  • At vi hele tiden tænker “what’s in it for my client”. Det handler om at skabe resultater og værdi for kunden.
  • En afslappet dialog med vores kunder baseret på humor, selvironi og en hyggelig atmosfære.