Gratis PR-bog: Sådan kommer du i medierne!

Til dig, der arbejder medbog om PR

  • ekstern kommunikation og PR

  • er selvstændig eller virksomhedsejer og ønsker omtale

Få nye, effektive værktøjer, der øger din synlighed.

 

 

Oplever du også … At det kan være svært at få omtale i landsdækkende medier som Børsen, Jyllands-Posten eller Berlingske Tidende? At journalisterne ikke vender tilbage? At dine pressehistorier burde bringes flere steder? Så er du ikke den eneste…
Derfor bliver det sværere: Antallet af PR-bureauer og professionelle kommunikationsafdelinger vokser. Det betyder, at stadig flere nyhedsproducenter sender skarpt vinklede, journalistiske artikler til dygtige og kritiske journalister. Derfor skal dine pressehistorier være SUPER skarpe for at få ’air time’.
I denne e-bog lærer du: Hvordan tal kan styrke dine PR-historier. Hvor du finder de rigtige tal, og hvordan du foretager din egen undersøgelse og laver presse på den.

Vil du høre mere om

dine PR-muligheder?

Hør om vores priser og hvordan vi kan hjælpe dig. Kontakt os her

%message%